خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خوزستان اعلام کرد:

محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان/ پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۷۰

شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان همچنان مشمول طرح محدودیت تردد هستند.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جریمه ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی شهر‌ها برقرار است و پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی را ندارند.

وی ادامه داد: امیدواریم تمامی رانندگان محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کرده و از سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی جدا خودداری کنند تا از انتشار بیماری به نقاط دیگر جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همکاران ما در ورودی شهرستان‌ها مستقر هستند و رانندگانی که طبق مقررات عمل نکنند جریمه خواهند شد. بیشتر سعی می‌کنیم از تذکر لفظی استفاده کنیم و خودرو‌ها را عودت دهیم، ولی رانندگانی که اصرار به ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی را دارند، اعمال قانون می‌شوند.

وی از رانندگان خواست با ماموران پلیس راه همکاری کنند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده تا با کمک هم این پیک بیماری را شکست دهیم.

سرهنگ دولتشاهی گفت: تا زمانی که وضعیت کرونایی شهرستان‌های خوزستان به رنگ قرمز و نارنجی است، محدودیت ورود و خروج به این شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز