خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین خبر داد:

پیش‌بینی وزش بادهای شدید در استان قزوین/ احتمال وقوع بارش‌های رگباری تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۶۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: وزش بادهای نسبتاً شدید به همراه رگبار و رعد برق برای استان قزوین در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی با اعلام این خبر افزود: طبق نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در بخشی از مناطق برای هوای استان تا ظهر فردا پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: از اواخر وقت امروز در سطح ارتفاعات استان، احتمال افزایش و بارش رگبارهای پراکنده وجود خواهد داشت و گستره بارش تا فردا افزایش خواهد یافت.

آخوندی، خنک‌ترین شهر استان قزوین را طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: طی همین مدت رازمیان در رودبار الموت غربی با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین منطقه استان گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: طی این مدت دمای شهر قزوین بین ۹ تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز