خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین خبر داد:

ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به الموت شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۶۲

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به مشهود بودن افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در تعدادی از روستاهای الموت شرقی، ورود مسافران نوروزی به این بخش ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به این موضوع، مسافران نوروزی باید از ورود به این بخش خودداری کنند و شهروندان نیز از انجام دید و بازدیدهای عید در الموت شرقی جدا اجتناب نمایند.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش الموت شرقی، لزوم پیشگیری از ابتلای ساکنان، جلوگیری از انتشار ویروس توسط مسافران و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از عموم مردم درخواست می‌شود از مسافرت به شهر و روستاهای بخش الموت شرقی خودداری کنند.

شفیعی ادامه داد: متاسفانه برخلاف توصیه های ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان قزوین مبنی بر مراجعه و مسافرت نکردن شهروندان در این ایام، شاهد حضور مسافران بسیار زیادی در این بخش هستیم که با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا و حضور مسافران و جمعیت فعلی در الموت شرقی این امر را می‌توان خطری جدی برای جان شهروندان دانست.

وی اضافه کرد: شایسته است عموم مردم از ورود به الموت شرقی پرهیز کنند در غیر این صورت شاهد تبعات جبران ناپذیری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز