خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری گنبدکاووس تشریح کرد:

ماجرای تعرض به دو دختر 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس/ متهم دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۱۷

رئیس دادگستری گنبدکاووس ضمن رد خبر منتشره شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به دو کودک 7 و 8 ساله در روستاهای گنبد کاووس گفت: متهم به جرم آدم‌ربایی دستگیر و در زندان به سر می برد.

به گزارش ایلنا به نقل از صدا و سیما، یزدانی رئیس دادگستری گنبد کاووس گفت: روز اول فروردین خبری مبنی بر تعرض به دو کودک دختر 7 و 8 ساله  در یکی از روستاهای گنبدکاووس منتشر شد که پلیس و دستگاه قضایی وارد عمل شدند.

وی گفت : مرد 55 ساله ای که نگهبان سد است بعنوان متهم این پرونده با حضور پلیس در صحنه دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل که با تشکیل پرونده بازداشت شد.

یزدانی با بیان اینکه افرادی با استفاده از فضای مجازی قصد تهییج مردم را داشته اند، گفت: امروز تجمع عده‌ای از شهروندان را در مقابل دادگستری گنبد کاووس داشتیم که خواستار رسیدگی سریع‌تر به این پرونده‌ بودند و متاسفانه عده ای هم به اموال عمومی خسارت وارد کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس دادگستری گنبدکاووس با اشاره به اینکه عده‌ای فرصت طلب با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به‌ موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت افزود : دستگاه قضایی به جد با هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

یزدانی درباره فرضیه تجاوز به دو کودک هم گفت: پزشک قانونی با انجام مراحل قانونی این قضیه را رد کرد ولی متهم به اتهام آدم ربایی در زندان به سر می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز