خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

طغیان کرونای انگلیسی در هرمزگان/ شناسایی ۵۹ بیمار جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۵۱

در ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان جمع مبتلایان به این نوع کرونا به ۳۵۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت ۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: در حال حاضر ۸۵ مورد مثبت کرونا در هرمزگان از نوع کرونای انگلیسی بوده که این بسیار خطرناک است.

به گفته دکتر نوروزیان شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم، پارسیان و جزیره کیش بیشترین آمار کرونای انگلیسی را دارند.

وی افزود: حضور مسافران نوروزی در استان و بی احتیاطی هم استانی با حضور در دید و بازدید‌ها و مراسم‌ها نیز از عوامل شیوع بیشتر این بیماری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین گفت: در ۲۴ساعت گذشته یک خانم ۶۵ساله مبتلا به کرونا از بندر خمیر جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۶ نفر رسید.

دکتر نوروزیان افزود: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۲۱بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۰۲نفر رسید که از این تعداد ۳۰نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۳ نفر از آنها وخیم است.

وی گفت: در طول ۴۸ساعت گذشته موارد با حال وخیم در استان سه برابر شده است که یک هشدار جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز