خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشان خواستار شد:

قطع زنجیره کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی/استفاده از نگهبان شب برای جلوگیری از سرقت احشام

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۱۲

فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: از همه مسافران و همشهریان عزیز می خواهیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قطع زنجیره کرونا کوشا باشند و سالی پر از آرامش و سلامتی را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

به گزارش ایلنا‌ از کاشان، سرهنگ حسین بساطی ضمن تبریک فرا‌رسیدن سال جدید به مردم دارالمومنین کاشان، اظهار داشت: با توجه به شعار امسال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت و نشاط بهاری در دستور کار ما قرار گرفته و افتخار داریم از ۲۸ اسفند ماه طرح های انتظامی ویژه ای را در جهت تامین امنیت همشهریان به کار گرفته ایم و تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت همشهریان خواهیم بود. 

وی افزود: با توجه به تعطیلات و خالی شدن منازل در ایام نوروز در خصوص عدم نگه داشتن طلا و جواهر و پول نقد در خانه بشدت از آنها مراقبت کنند و یا با سپردن به بانک و یا افراد مورد اطمینان خود درپیشگیری از سرقت منازل و  سوء استفاده دزدان جلو گیری کرده و دچار خسران نشوند.

وی در خصوص پیشگیری از سرقت احشام عنوان کرد: از همشهریانی که در تولید احشام نقشی دارند حتما از نگهبان های شبانه استفاده کنند و امنیت کامل احشام خود را مورد توجه قرار دهند.

بساطی با تأکید بر اینکه امنیت بستر تحقق هر هدفی است که در کشور می‌خواهیم به آن برسیم، تصریح کرد: اگر امنیت نباشد ما در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به موفقیت نخواهیم رسید از این رو برای ارتقاء امنیت همه باید تلاش کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز