خبرگزاری کار ایران

مرد کودک آزار در گنبدکاووس دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۸۰۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: مرد 55 ساله ای که به اتهام آزار و اذیت 2 دختربچه در گنبدکاووس مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا نصیری رضی اظهار کرد: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدوداً 55 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضایی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام در استان گلستان، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و بر این نکته دقت داشته باشند که مبنای برخورد پلیس و دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمان فقط قانون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز