خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

فعالیت ۵۵ درصد از مراکز اقامتی خراسان رضوی در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۹۰

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ۵۵ درصد از کل مراکز و تاسیسات گردشگری استان شامل هتل و متل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌مسافر و اقامتگاه بوم‌گردی در نوروز امسال فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر بااعلام این خبر افزود: ۹۴۴ واحد اقامتی از مجموع هزار و ۷۴۱ واحد در استان فعال و سایر تاسیسات گردشگری خراسان رضوی به دلیل شرایط کرونا و کاهش گردشگران مجبور به حذف فعالیت خود شده‌اند.

او اظهار کرد: از کل واحدهای مزبور، ۴۳ درصد از هتل و متل‌ها، ۵۷ درصد از هتل آپارتمان‌ها، ۴۴ درصد از مهمانپذیرها، ۵۵ درصد از خانه‌های‌مسافر و ۱۰۰ درصد از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در نوروز امسال فعالیت دارند.

مکرمی‌فر گفت: در نوروز امسال ۲۵ درصد از کل اماکن اقامتی خراسان رضوی تکمیل شده است که این میزان ظرفیت در مراکز اقامتی فعال به ۴۵ تا ۵۰ درصد می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز خدماتی و مردم شاهد تبعات منفی سفر زائران و مسافران به استان و تشدید شیوع کرونا نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز