خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور مطرح کرد:

بازسازی و تعمیر حدود ۵ هزار واحد مسکونی در سی‌سخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۹۷

حدود ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده سی‌سخت بازسازی و تعمیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحران‌های طبیعی برای مردم ایران به یک واقعیت جدی تبدیل شده و هنر ما به عنوان دولت و ملت مدیریت بوده تا از بحران‌ها با مدیریت مناسب عبور کنیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه حدود ۵ هزار واحد تعمیری و احداثی در کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در حادثه سی سخت، موفق‌تر از سایر بحران‌ها عمل کردیم.

جهانگیری اضافه کرد: در مرحله اسکان موقت اقدامات انجام و باید سایر هدفگذاری‌ها در قالب یک سیاست هماهنگ برنامه‌ریزی شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی شهر سی سخت در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با پیگیری و توافق بنیاد مسکن و استانداری، با اعلام نیاز، افزایش تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده هدفگذاری خواهد شد.

جهانگیری اضافه کرد: توانمندی نیروی مدیریتی ما به این شکل است که پاییز مردم سی‌سخت، سخت نخواهد بود و بازسازی انجام می‌شود.

وی گفت‌: باید به شکلی اقدام شود که با شروع فصل سرما مشکلاتی در اسکان مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز