خبرگزاری کار ایران

‍رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۸۳

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه از نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، احسان احمدی نصر  اظهار داشت: بیش از ۲۰ جلسه کمیته زیباسازی و پنج جلسه مدیریتی برای آماده سازی فضای شهری برای ایام نوروز در شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

وی افزود: تمامی اقدامات انجام شده در زمینه زیباسازی فضای شهری به منظور کاهش دل آزردگی مردم که حاصل از بیماری کرونا است، صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به نصب چندین مبلمان شهری در شهر کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ اِلمان شهری در شهر کرمانشاه نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه گهواره تمدن و سینه ستبر ایران اسلامی است، ادامه داد: در سال جاری زیباسازی شهر کرمانشاه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، به طوری که این شهر هم اکنون به شهر بوم و رنگ تبدیل شده است.

احمدی نصر تصریح کرد: برای میزبانی از نوروز ۱۴۰۰ کف پیاده‌راه‌های اصلی و کف پیاده‌راه‌های کنار پارک‌ها رنگ آمیزی و نورپردازی‌های سطح شهر کرمانشاه انجام شد.

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: اقدامات انجام شده از جمله نصب اِلمان‌های شهری گذرا بوده و سبب تجمع مردم نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند، گفت: تمامی خدمات شهری انجام شده از محل مشارکت‌های مردمی است، لذا هیچ فردی نباید به اِلمان‌های شهری آسیب برساند.

 احمدی نصر از مردم خواست تا در صورت رؤیت هرگونه آسیب‌رسانی به مبلمان، اِلمان و فضاسازی شهری با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز