خبرگزاری کار ایران

‍ زخم زبان بهانه‌ قتل جوان ۳۵ ساله در کرمانشاه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۶۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که چندی پیش در مراسم عروسی و به بهانه زخم زبان شنیدن از جوانی 35 ساله وی را مقابل منزلش به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگارایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری ۳۸ ساله در یکی از نقاط حاشیه ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

سرهنگ آمویی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرد چندی پیش با مقتول در یک مراسم عروسی درگیری لفظی پیدا کرده و از او زخم زبان شنیده است. 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرد قاتل در ادامه اعترافات خود عنوان کرد پس از ترک عروسی و از آنجایی که کینه مقتول را به دل گرفته بودم با مراجعه به منزل و برداشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف به نزدیکی منزل این شخص رفتم و او را به رگبار بسته و متواری شدم. 

وی همچنین از کشف اسلحه قاتل خبر داد و گفت: پس از معرفی قاتل دستگیر شده به مرجع قضائی و صدور حکم بازداشت، این شخص برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد. 

سرهنگ آمویی در پایان و با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و لزوم  کنترل خشم های آنی، گفت: مطمئنا افزایش سعه صدر و قدرت تحمل می تواند از وقوع بسیاری حوادث ناگوار این‌چنینی جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز