خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان اعلام کرد:

۶۸۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۵۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: پارسال ۶۸۲ مورد بنای غیرمجاز در ۸۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: پارسال در زمینه اجرای تبصره ۲ کمیسیون ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی باغی و زراعی، ۶۸۲ مورد بنای غیرمجاز در سطح ۸۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی در حین احداث و اجرا، شناسایی و با حکم قضایی قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ۳۷ تیم گشتی متشکل از کارشناسان این سازمان در مدیریت شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی تابعه در کنار گشت‌های ویژه یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان، به طور مستمر هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی را رصد می‌کنند.

خمسه افزود: ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی در ایام نوروز فعال است و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز