خبرگزاری کار ایران

علی بیگی خبر داد:

دستگیری ۱۷۰ معتاد متجاهر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۳۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ۱۷۰ معتاد متجاهر در این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در قالب اجرای طرح‌های شناسایی و پاکسازی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر موضوعی بود که بر اساس ابلاغ فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای تعطیلات نوروزی در دستور کار تیم‌های مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: افزایش گشت‌های نامحسوس برای شناسایی خرده فروشان موادمخدر و همچنین پاکسازی نقاط آلوده به جرم از دیگر اقداماتی بود که از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه معتادان متجاهر پس از معرفی به مراجع قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌شوند، اضافه کرد: هدف پلیس مبارزه با موادمخدر، از بین بردن آسیب‌های ناشی از استعمال این نوع مواد در جامعه است و به همه خانواده‌ها توصیه می‌کنیم چنانچه عضوی از خانواده آن‌ها درگیر مواد افیونی شده، به صورت داوطلبانه فرد معتاد را به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

این مقام انتظامی در استان قزوین با اشاره به اینکه هر قدر هم که در مبارزه با مواد مخدر زود اقدام کنیم، باز هم دیر شده، تصریح کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز از والدین تقاضا داریم که مراقبت از فرزندان خود را افزایش دهند و اجازه ندهند دام مواد مخدر برای آن‌ها پهن شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه‌های پلیسی توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلف موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز