خبرگزاری کار ایران

۳۳ فقره پرونده‌ تخلف در طبس تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۱۵

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: ۳۳ فقره پرونده‌ تخلف از آغاز طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در طبس تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمود زارع نیا گفت: با آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ۹۹ تشدید نظارت بر بازار در دستور کار قرار گرفت که از ابتدای طرح تاکنون تعداد هزار و ۲۸ واحد صنفی در شهرستان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

زارع نیا افزود: در بازدید‌های انجام شده تعداد ۳۳ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحد‌ها به ارزش یک میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی گفت: بیشترین پرونده‌های متشکله در حوزه پوشاک، بنگاه املاک، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و اقلام تنظیم بازار بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۲۵ مورد گشت مشترک با اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و دامپزشکی برگزار شده است.

زارع نیا گفت: همچنین پارسال ۱۷۱ پرونده‌ی تخلف به ارزش ریالی دو میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: از این تعداد ۶ فقره پرونده مربوط به تخلفات حوزه قاچاق کالا بوده است.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه شکایت مراتب را با سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره صمت و یا تلفن ۳۲۸۲۲۳۵۵ اتاق اصناف در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز