خبرگزاری کار ایران

نماینده نهم و دهم گچساران و باشت در مجلس در پاسخ به ایلنا:

کاندیداتوری نظامیان برای انتخابات ریاست جمهوری ایراد ندارد/ امیدوارم مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پایین نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۸۰۷

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، کاندیداتوری نظامیان برای انتخابات ریاست جمهوری را ایراد ندانست.

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به این پرسش ایلنا در یک نشست خبری در گچساران که ارزیابی شما از کاندیداتوری نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری آینده چیست؟ اظهار داشت: بستگی دارد که مردم چگونه تصمیم بگیرند، کاندیداتوری نظامیان فی‌نفسه اشکال ندارد و اگر بخواهند با طراحی و مهندسی، کشور را به دست نظامیان بدهند این ایراد دارد که به نظرم چنین طراحی وجود ندارد.

رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود:‌ بحث کاندیداتوری نظامیان برای انتخابات بحثی است که به نظرم هر دو جریان راجع به آن دارند اشتباه می کنند و آن را شلوغ می کنند.

تاجگردون با بیان اینکه کاندیداتوری قالیباف و رضایی  پیش از این نیز سابقه دارد و باهم رقیب بودند خاطرنشان کرد: ممکن است یکی دو نفر با قدرت رای آوری کمتر  هم به جمع این دو نفر اضافه شود.

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پایین است

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ سئوال دیگر ایلنا که ارزیابی‌تان از مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟ هم یادآورشد:‌ مشارکت برای انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری براساس برخی نظرسنجی ها که اطلاع دارم متاسفانه پایین است و هنوز هم تلاشی برای افزایش مشارکت مردمی انجام نشده است.

تاج گردون گفت: متاسفانه هر دو جریان بویژه جریان اصولگرایی دنبال حذف همدیگر هستند و  امیدوارم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پایین نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز