خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد ؛

تعطیلی یک عروسی در لنده/ برگزار کنندگان مراسم بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۱۴

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و بازداشت صاحبان یک مجلس عروسی با حُکم دادستانی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تورج رزمجو گفت: این اقدام با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده و با حُکم دادستان شهرستان توسط نیروی انتظامی اجرایی شده است و این مجلس تعطیل و برای صاحب مراسم نیز تشکیل پرونده قضایی صورت گرفت.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان لنده افزود: در جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده مقرر شد که در های آرامستان نیز تا اطلاع ثانوی پلمب و مراسم تشییع و تدفین فقط از ساعت هفت تا 10 صبح با حداقل افراد برگزار می شود.

رزمجو تاکیدکرد: برگزاری هرگونه مراسم چهلم و سالگرد در آرامستان به طور کلی تعطیل و شهرداری حق برگزاری چنین مراسماتی را در آرامستان ندارد که در صورت مشاهده از طریق دادستان و نیروی انتظامی باید برخورد قاطع صورت گیرد.

فرماندار لنده گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با هیچ فردی و افرادی که بخواهند سلامت آحاد جامعه را به مخاطره بیندازند تعارفی نخواهیم داشت و برخوردها جدی و قاطع خواهند بود.

به گزارش ایلنا، شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز