خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

28 کرونایی جدید در قزوین بستری شدند/ ترخیص 26 بهبودیافته از بیمارستان های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 28 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 28 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند و تعداد بیماران بستری در استان در حال حاضر به 203 نفر رسیده و خوشبختانه امروز فوت ناشی از کرونا نداشتیم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا نیز در استان به 124 نفر رسیده و 24 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: همچنین در 24 ساعت گذشته تعداد 26 نفر پس از درمان و بهبود از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تعداد افراد بستری در بیمارستانها به 18 هزار و 484 نفر رسیده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان تاکنون به 33 هزار و 345 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد فوت شدگان مثبت قطعی در استان یک هزار و 340 نفر بوده و تعداد موارد محتمل و مشکوک نیز 11 هزار و 837 مورد ثبت شده است.

نامدار اعلام کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون با تلاش کادر درمانی 15 هزار و 557 نفر از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز