خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران شهری؛

دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۸۷

با هدف کاهش بار ترافیکی مسیر برگشت بلوار وکیل‌آباد از سوی مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی طی مراسمی با حضور مدیران شهری مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در این مراسم گفت: از دی ماه امسال تاکنون ۲۴ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی شهر مشهد تزریق شده ‌است.

کلائی افزود: سازمان عمران شهرداری نیز فراتر از انتظار، تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها به کار بست و همه بخش‌های شهرداری نیز از این سازمان حمایت کردند.

وی ادامه داد: همدلی و همراهی شورای شهر و دستگاه‌های مختلف نیز برای اجرای پروژه‌های شهری قابل تقدیر است، سپاه نیز در اجرای پروژه‌ها و رفع معارض‌ها همکاری بی نظیری با شهرداری داشت. 

شهردار مشهد گفت: پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی نیز امروز با هزینه حدود هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد تا از این طریق بخشی از بار ترافیکی از مسیر طرقبه و شاندیز رفع شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرای این پروژه از تیر ماه امسال آغاز شد.

خلیل الله کاظمی افزود: با اجرای این پروژه، حجم ترافیکی بلوار وکیل آباد به پل شهید پرتوی کاهش می‌یابد و دسترسی به بلوار پیروزی نیز از این زیرگذر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی این معاونت در سال جاری ۸۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۷۸ درصد جذب شده است.

معاون شهرداری مشهد گفت: شورای شهر مشهد حق نظارت بر شهرداری و پروژه‌ها را دارد، ما نیز پاسخگو هستیم، تمام بخش‌های مالی پروژه‌ها در بودجه مشخص است، در شهرداری امکان هزینه ‌کرد بیشتر از آلبوم بودجه وجود ندارد، لذا ابهامات با بررسی آلبوم بودجه به راحتی رفع‌ می‌شود. 

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: نقشه پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد سبدی متنوع در بخشهای مختلف شهر در دو و نیم ساله گذشته بوده‌ است.

محمد هادی مهدی‌نیا افزود: با برنامه‌ریزی مدیریت شهری و حمایت شورای شهر، تمام پروژه‌هایی که در این دوره کلنگ‌زنی شده‌ است به مرحله بهره‌برداری رسیده و پروژه بر زمین مانده نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز