خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد؛

تعطیلی آب انبارهای قزوین در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۶۰

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: آب انبارهای قزوین در نوروز ۱۴۰۰ با هدف پیشگیری از کرونا تعطیل بوده و امکان بازدید از آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا خزائلی اظهار کرد: قزوین به شهر آب انبارها معروف بوده و دارای چند آب انبار تاریخی است اما به لحاظ وضعیت موجود و خطر ابتلا به کرونا، این مکان ها به دلیل فضای بسته و نداشتن تهویه مناسب در ایام نوروز به روی بازدیدکنندگان و گردشگران بسته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بیان کرد: بازدید از سایر اماکن تاریخی قزوین در ایام نوروز ۱۴۰۰ منعی ندارد که البته در صورت تغییر وضعیت کرونایی، تصمیمات جدید از سوی ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام می شود.

خزائلی افزود: مهم ترین توصیه ما همان فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند بنده هم امسال مانند سال قبل به سفر نمی روم بنابراین به دلیل حفظ سلامت هم میهنان امسال نیز توصیه ای برای انجام سفر نداریم.

وی ادامه داد: با این وجود برای میهمانان نوروزی که به هر دلیل اقدام به سفر کرده اند، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از سوی تاسیسات گردشگری خدمات رسانی می شود.

این مسئول با بیان اینکه سلامت گردشگران اولویت نخست ماست، افزود: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۰ تشدید می شود و با متخلفان و ناقضان دستورالعمل های بهداشتی با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز