خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

ناوگان مسافربری قزوین در ایام نوروز با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۴۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: جا به جایی مسافر با ناوگان مسافربری در نوروز امسال به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با امکان استفاده از ۵۰ درصد از ظرفیت اتوبوس‌های استان امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی  در نشست شورای حمل و نقل جاده‌ای استان که به منظور بررسی آخرین وضعیت این صنعت و تمهیدات لازم برای استقبال از بهار برگزار شد، اظهار کرد: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می‌شود هموطنان از سفر در این ایام خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: فروش بلیت به افراد مشکوک به کرونا ممنوع بوده و شرکت‌های مسافربری باید قبل از فروش بلیت با استعلام از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سلامت مسافران اطمینان پیدا کنند. 

به گفته حق لطفی، پایانه‌های مسافربری و کالا هم موظف خواهند بود تا در جهت مقابله با این ویروس تمام بخش‌های پایانه‌ای خود را به طور مرتب و روزانه ضدعفونی کنند. 

وی همچنین بر آمادگی ناوگان حمل و نقل بار تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت انتقال کالاهای اساسی مردم از بنادر و گمرک‌ها، ناوگان بار باید در این طول تعطیلات نوروزی آمادگی اعزام کامیون برای جا به جایی کالاها را داشته باشند. 

این مسئول همچنین بر مشارکت شرکت‌ها و انجمن‌های حمل و نقل استان با پلیس راه برای نظارت بر چگونگی حمل کالا و برقراری گشت‌های کنترل بارنامه به منظور جلوگیری از فرار بار، تاکید کرد. 

حق لطفی با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای، اضافه کرد: در طول یک سال گذشته و به دنبال شیوع ویروس کرونا خسارت‌های زیادی به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، به خصوص در حوزه مسافر وارد شد اما با وجود همه این دشواری‌ها تلاش انجمن‌های صنفی این حوزه قابل تقدیر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز