خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛

پایان تعریض لاین شمالی آزادراه کرج-قزوین / تردد در آن روان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۹۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: تعریض لاین شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری به طول 4 کیلومتر پایان یافت و تردد در آن روان شد.

به گزارش ایلنا از البرز، گودرز محمودی، اظهار داشت: پروژه تعریض لاین شمالی آزاد راه کرج-قزوین به طول 4 کیلومتر از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری پایان یافته و تردد در آن جریان دارد. 

 محمودی با بیان اینکه  این پروژه از پل فردیس آغاز و تا مهرویلا ادامه دارد، افزود: بخش عمده آن پروژه که به ویژه در محدوده پل فردیس دارای گره ترافیکی بود، تا پایانه شهید کلانتری انجام شده و منجر به روان شدن ترافیک از پل فردیس به سمت مهرویلا شده است و مقدار اندک باقیمانده از پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا نیز در بهار سال آینده به اتمام می رسد. 

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 150 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: پروژه تعریض آزادراه تهران- کرج-قزوین به منظور روان سازی ترافیک در این آزادراه در سه مقطع تعریف شد، بخش اول تعریض لاین شمالی و جنوبی گرمدره بوده که به صورت کامل انجام شده و تردد در آن جریان دارد.

محمودی به بخش دوم اشاره کرد و گفت: احداث زیرگذر و اصلاح هندسی تقاطع فردیس از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی برخوردار است و بخش سوم نیز از پل فردیس تا مهرویلا است، که بیش از 90 درصد آن انجام و در روزهای پایانی سال 1399 تردد در آن جریان یافت و مابقی این بخش نیز بهار 1400 بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز