خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۳۳۶۰نفر در انتخابات شورای شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۸۵

دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت: سه هزار و ۳۶۰ نفر تا ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه به عنوان آخرین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، در این استان نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد افزود: از روز چهارشنبه بیستم اسفند تا ساعت ۲۱ روز سه شنبه، سه هزار و ۳۶۰ داوطلب برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی ۱۱۱ شهر استان اصفهان ثبت‌نام قطعی کردند.

وی با بیان اینکه ۸۶ درصد از داوطلبان مرد و ۱۴ درصد زن هستند، ادامه داد: تا این لحظه سهم داوطلبان زن و مرد مانند دوره قبل انتخابات است.

رفیعی نژاد با بیان اینکه بیشترین ثبت نام شوندگان از شهرستان اصفهان و کمترین از خوانسار بودند، خاطرنشان کرد: گزارش نهایی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان اصفهان بزودی اعلام می شود.

استان اصفهان حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد که ۸۸ درصد از جمعیت آن در ۱۱۱ شهر زندگی می کنند.

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ از بیستم اسفند جاری بطور رسمی آغاز شد.

نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا هم در ماه فروردین انجام می‌شود. این داوطلبان از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته یعنی تا ۲۶ خرداد برای انجام تبلیغات فرصت دارند و از صبح ۲۷ خرداد تبلیغات انتخاباتی آنها ممنوع است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز