خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد؛

حل مشکلات فعالان اقتصادی از اهداف مهم اتاق بازرگانی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۸۱

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید شیشه ای و شفاف باشد، گفت: درج اطلاعات و آمار مورد نیاز فعالان اقتصادی و لیست اعضای حقیقی و حقوقی اتاق در وبسایت اتاق زنجان در همین راستا است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان، درجلسه هم اندیشی هیأت نمایندگان اتاق با پرسنل اتاق بازرگانی زنجان، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال ۱۴۰۰ ، اظهار کرد: سال جاری، سال بسیار سختی از هر جهت برای مردم ایران و کل دنیا بود و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در همه بخش ها موجب ایجاد مشکلات عدیده شده است.

 یگانه فرد، با بیان اینکه برنامه های سال آینده متفاوت تر از سال گذشته و با رصدی مستمر در راستای عملیاتی کردن آنها پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ نقشه راه تجارت خارجی استان تدوین و از سوی استاندار تصویب شد، با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته اما این نقشه راه با وجود بروکراسی های اداری و مشکلات سیستم اداری مقداری عملیاتی شده که امیدواریم در سال آینده هرچه بیستر اهداف در نظر گرفته شده آن محقق شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه نگاه فعالان اقتصادی استان به اتاق بوده و بدین جهت در بخشهای مختلف برنامه های خود را اجرایی کرده و در راستای صیانت از حقوق و انتفاع فعالان بخش خصوصی حرکت خواهیم کرد، ابراز کرد: وب سایت جدید اتاق بازرگانی زنجان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضا با بخش های جدیدی در دسترس قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی و انتظار تولیدکنندگان و فعالان این بخش برای حل این مشکلات، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان زنجان در همه بخش ها می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به برنامه کاری کمیسیون‌های تخصصی اتاق در سال آینده و مطلوب تر شدن روند کاری آن با پایان یافتن ویروس کرونا، گفت : امید است در سال آتی تشکل ها و کمیسیون ها نقش خود را در برآورده کردن انتظارات فعالان اقتصادی هرچه بهتر ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی باید شیشه ای و شفاف باشد، ابراز کرد: در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان در وبسایت خود اسامی اعضای حقیقی و حقوقی اتاق را درج کرده و به صورت مداوم آن را به روز رسانی می کند.

یگانه فرد ادامه داد: خوشبختانه اتاق بازرگانی زنجان در سال ۱۳۹۹ در بخش های مختلف عملکرد مطلوبی داشته و آمار و شواهد و دیدگاه ها نیز در استان بیانگر این موضوع می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه حوزه کاری اتاق گسترده بوده و مسائل و موضوعات مختلفی را شامل می‌شود، اظهار کرد: تلاش ما این است تا در پایان ماموریت این دوره اتاق بازرگانی گام‌های مثبت و حرکت های خوبی برای استان زنجان صورت گیرد.

در ادامه محمود ضرابی نایب رئیس نخست اتاق بازرگانی زنجان نیز با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ سال خاصی بوده و مشکلات خاص خود را داشته است، ابراز کرد: اتاق بازرگانی زنجان و هیئت نمایندگان آن پای کار بوده و امید است با اجرایی شدن برنامه های در نظر گرفته شده، پویایی بخش خصوصی هرچه بیشتر تحقق پیدا کند.

سهندعلی فلاحی نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده ای را برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی ایجاد کرده است، ابراز امیدواری کرد تا با عملیاتی شدن برنامه های پیش بینی شده گام های مثبتی برای توسعه اقتصادی استان زنجان برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز