خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی خبر داد:

واریز بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال عیدانه برای هنرمندان استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۰۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: واریز مرحله دوم کمک‌های بلاعوض برای بیش از هزار نفر از هنرمندان دارای هنر کارت در استان قزوین از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کمک‌های عیدانه به دلیل رکود کسب و کارهای فرهنگی و جبران بخشی از خسارت بیکاری ناشی از کرونا همچون مرحله اول انجام می‌شود و برای هر هنرمند دارای هنر کارت، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

وی افزود: در این مرحله همچنین مبلغ پنج میلیون تومان برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری واریز می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: هنرمندانی که هنرکارت خود را دریافت نکرده اند؛ پس از ثبت نام و دریافت کارت، تا پایان اردیبهشت سال آینده می‌توانند از این کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان هنرمند، خبرنگار و نویسنده قزوینی در صندوق هنر عضو هستند، گفت: از این تعداد هنرمند، حدود هزار و ۲۰۰ نفر برای دریافت هنرکارت ثبت نام کرده اند و تاکنون برای هزار و ۵۰ نفر افتتاح حساب انجام شده است.

وی افزود: حدود ۸۰۰ هنرمند، هنرکارت خود را که نشان رسمی عضویت در صندوق اعتباری هنر و کارت شناسایی، بانکی و رفاهی است دریافت کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز