خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد؛

ثبت نام ۹۵۲ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۰۸

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین آمار داوطلبان ثبت نام شده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر را در این استان ۹۵۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد، ۸۶ درصد، مردان و ۱۴ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه ۹۱ درصد داوطلبان لیسانس و بالاتر از آن هستند، اظهار داشت:در قزوین ۳۴۷ نفر، البرز ۲۳۴ نفر، تاکستان ۱۴۷ نفر، بویین زهرا ۱۰۱  نفر، آبیک ۸۳ و آوج ۳۲ نفر داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند.

حبیبی تصریح کرد : ۵۱ درصد داوطلبان به صورت غیر حضوری و ۴۹ درصد به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه در برخی شهرها تا ۲۴ برابر هر کرسی شورا داوطلب وجود دارد، افزود: شهرهای قزوین، محمدیه، الوند،   تاکستان، آبیک و اقبالیه بیشترین تعداد داوطلبان را دارند.

حبیبی خاطر نشان کرد: در شهر قزوین برای هرکرسی در شورا ۲۵ نفر، محمدیه ۱۴ نفر، الوند ۱۳ نفر و در تاکستان  ۱۲ داوطلب وجود دارد.

وی یادآور شد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و هیات های اجرایی و نظارت تا ۲۱ فروردین ماه به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز