خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع عمومی سالیانه ‌هیات کاراته دراستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۰۵

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کرمانشاه مملو از نام های بزرگی در کاراته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،ریس فدراسیون کاراته استان کرمانشاه در مجمع عمومی هیات کاراته استان کرمانشاه که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: کاراته استان کرمانشاه  مملو از نان های بزرگی است که نشان می دهد سرمایه نیروی انسانی در این استان وجود دارد .

حسن طباطبایی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت ها و سابقه ای که در کاراته این استان وجود دارد، فدراسیون کاراته حساسیت بسیار بالای نسبت به کرمانشاه دارد.

طباطبایی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های که در کاراته استان کرمانشاه  وجود دارد قطعا در سال آینده از این ظرفیت ها در فدراسیون بهره خواهیم برد.

می توانیم میزبان مسابقات بین المللی کاراته باشیم.

در ادامه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز  گفت: برنامه ورزش استان کرمانشاه برای هیات کاراته  مدال آوری در المپیک  است.

جلال عزیزی خاطر نشان کرد: قهرمانان و مربیان  بسیار خوبی در کاراته استان وجود دارد و کاراته کشور می تواند از این عزیزان بهرمند شود

عزیزی ادامه داد: کرمانشاه ظرفیت کافی برای میزبانی اردوها و مسابقات ملی و بین المللی را دارد و فدراسیون کاراته به خوبی می تواند از این فرصت استفاده کنید و ما در کرمانشاه می توانیم میزبان مسابقات بین المللی رسمی در استان کرمانشاه باشیم.

وی یادآور شد: از رئیس فدراسیون می خواهیم در صورت برگزاری مسابقات المپیاد استعداد های ورزشی، میزبانی این مسابقات  به کرمانشاه اعطا شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش اضافه کرد: امیدواریم این مهم با تایید اعضای مجمع و موافقت مسؤلین فدراسیون اعلام شود.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه: کرونا فرصت فعالیت و برنامه ریزی را از ما گرفت اما یا استفاده حداقل  مجوزات و فرصت و فضای مجازی زمینه فعال نگه داشتن و بروز بودن کاراته استان  را فراهم کردیم.

سعید نصرالهی یادآور شد:  برگزاری مسابقات قهرمانی استان، برگزاری کلاس های داوری و کلاس های ارتقای داوری از جمله برنامه های بوده است که در شرایط کرونایی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز