خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اولویت کاری شورای برنامه‌ریزی قزوین توجه به منافع مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۳۰

استاندار قزوین گفت: منافع مردم در اولویت تصمیمات شورای برنامه ریزی استان قزوین قرار دارد و هیچ گونه منفعت شخصی در تصمیم گیری های این شورا وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، اظهار کرد: کشور در سال ۹۹ سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت چراکه مردم از لحاظ معیشتی و اشتغال مشکلات زیادی داشتند و این موضوع برای دولتمردان و مدیران روزهای سختی را رقم زده بود.

استاندار قزوین افزود: دشمن تلاش کرد سال ۹۹ را به سال تغییر نگرش مردم و آشوب در کشور تبدیل کند و از تمامی ظرفیت های خود در این زمینه استفاده نماید ولی به لطف خداوند، بصیرت مردم و زحمت های تمامی دست اندرکاران نظام این توطئه ها محقق نشد.

جمالی پور افزود: رمز عبور از این توطئه ها وحدت و همدلی در بین مردم و مسوولان بوده است، موضوعی که به بهترین شکل ممکن در استان قزوین ساری و جاری شد و با وجود اختلاف سلیقه به بهترین نحو برای ایجاد اتحاد و همبستگی اقدام گردید.

وی ادامه داد: در استان قزوین به دلیل عقلانیت و تدبیر مسوولان، بسیاری از مشکلات برطرف شد و تمامی دستگاه ها و نمایندگان قوای سه گانه در کنار یکدیگر به برطرف کردن مشکلات مردم پرداختند.

نماینده عالی دولت در استان به مدیران توصیه کرد: باید طوری رفتار کنیم که گفتمان اصلاحگری در استان قزوین به وجود آید و مودت و محبت را تقویت کند و سخنان مسوولان در جلسات، مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه نگاه یک جهته باعث عقب ماندگی استان قزوین شده است، گفت: در همین شرایط سخت اقتصادی کشور، مدیران و مسوولان استان قزوین خدمات زیادی را انجام داده اند که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به احداث سد نهب و آزادراه غدیر اشاره کرد.

جمالی پور با بیان اینکه بودجه استان قزوین از یک ضعف مفرط برخوردار است، اضافه کرد: اقدامات بسیار زیادی برای افزایش بودجه در استان قزوین انجام داده ایم و خبرهای خوبی در زمینه بودجه استان قزوین در راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز