خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

فرمانداران با متخلفان پروتکل‌های کرونایی قاطعانه برخورد کنند / یک فرد آلوده به ویروس انگلیسی می‌تواند وضعیت یک شهر را بحرانی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۰۹

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به قدرت بالای سرایت ویروس انگلیسی، ممکن است یک فرد آلوده به راحتی رنگ یک شهر را از آبی به زرد و یا نارنجی تغییر دهد و شرایط بحرانی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آخرین نشست ستاد کرونای استان که با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار و مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد، اظهار داشت: 

شیوع کرونای مرگبار انگلیسی، شرایط بسیار سختی را در کشور پدید آورده و با توجه به این وضعیت از مردم عزیز ایران خواهشمندیم امسال هم به کرمانشاه نیایند.

وی گفت: از کسانی که اقوام و آشنایانی در کرمانشاه دارند نیز تقاضای جدی داریم که به استان نیایند زیرا با توجه به قدرت بالای سرایت ویروس انگلیسی، ممکن است یک فرد آلوده رنگ یک شهر را از آبی به زرد و یا نارنجی عوض کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: از فرمانداران توقع می رود به خاطر حفظ سلامت مردم، با کسانی که پروتکل ‌ها را نادیده می‌گیرند؛ قاطعانه برخورد کنند و الا ممکن است به سرنوشت خوزستان دچار شویم.

وی با اشاره به حاد شدن وضعیت کرونا در برخی شهرستان‌ها و استان‌های همجوار، مردم باید با جدیت بسیار بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز ۵۵ مین جلسه ستاد استانی کرونا برگزار شد و ستاد طی این مدت ۵۳۴ مصوبه داشته که ۹۸ درصد آن اجرایی شده است که نشان از تلاش ها و فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی این ستاد در کنترل این بحران دارد که از همه دستگاه‌های عضو ستاد، کادر فداکار درمان، اعضای شورای تامین استان، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، اصناف، سازمان صنعت، رسانه‌ها و ... به خاطر این ایثارگری ها و از خودگذشتگی‌ها تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم‌.

وی اظهار داشت: هرچند کشور ما علاوه بر بحران کرونا با تحریم های ظالمانه هم روبرو بود ولی با شکل گیری یک انسجام ملی فراگیر حول محور رهبر معظم انقلاب، توانستیم با رعایت پروتکل‌های کرونایی و پویش‌های کمک های مومنانه در زمینه کنترل بحران بسیار موفق تر از کشورهای بزرگ عمل کنیم.

استاندار کرمانشاه عشق و علاقه بسیار فراوان مردم به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دلیل اصلی موفقیت طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: مردم ایشان را یک سرباز فداکار، از جان گذشته و ایثارگر می‌دانند که به خاطر امنیت و آرامش کشورش توسط دشمن پلید و خونخوار این ملت به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز