خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان:

تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در قزوین به ۷۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۹۱

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: ۷۷ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال در استان قزوین دچار مصدومیت و ۳۵ تن از آنها در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سهیل سلطانی اظهارکرد: نوع آسیب دیدگی ۴۵ تن از مصدومان سوختگی است و ۱۲ مورد بریدگی و خراشیدگی و متاسفانه ۲ قطع عضو نیز در بین مصدومان ثبت شده است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث استان بیان کرد: ۱۸ تن از مصدومان نیز به دلایل دیگر از جمله موج انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند.

سلطانی به اندام های آسیب دیده مصدومان نیز اشاره کرد و گفت: ۳۱ نفر از ناحیه دست،  ۲۱ نفر از چشم، ۱۴ نفر از سر و گردن، پنج نفر از ناحیه پا و ۶ نفر از سایر نواحی بدن دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: ۳۵ تن از مصدومان یاد شده در بیمارستان بستری شدند که ۳۴ تن از آنها پس از اقدامات درمانی و مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.

این مسئول یادآور شد: چهار تن از مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان قزوین نیز در محل حادثه از سوی تکنسین های اورژانس مورد مداوا قرار گرفتند.

سال گذشته حوادث چهارشنبه آخر سال ۴۱ مصدوم در استان قزوین بر جا گذاشته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز