خبرگزاری کار ایران

در جشنواره ملی اتفاق رخ داد:

انتخاب سازمان مردم نهاد طلوع مهر و دوستی از استان اصفهان به عنوان سمن برگزیده کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۵۵

سازمان مردم نهاد طلوع مهر ودوستی از استان اصفهان در جشنواره ملی اتفاق به عنوان سمن برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آئین اختتامیه جشنواره ملی اتفاق با حضور محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان، زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، برترین سازمان های مردم نهاد جوانان و مدیران کل حوزه جوانان به میزبانی شهر تبریز برگزار شد که طی آن 9 سازمان مردم نهاد جوانان در سطح ملی معرفی و تجلیل شدند.

بر این اساس سمن طلوع مهرودوستی به دبیری نوید مسائلی از استان اصفهان به عنوان سمن برتر ملی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

نوید مسائلی دبیر موسسه مردم نهاد طلوع مهرودوستی در اینباره گفت: موسسه مردم نهاد طلوع مهرودوستی در استان اصفهان در زمینه حمایت از کودکان کار و با هدف ترویج فعالیت های بشردوستانه برای جوانان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره که با هدف ارزیابی و رتبه‌بندی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سطح کشور برگزار می شود به دنبال آن است که ضمن توسعه و توانمدسازی سمن ها؛ ظرفیت این سازمان های مردم نهاد و نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کند تا از این طریق میزان حمایت‌ها  و تسهیلات مختلف مربوط به سمن‌ها هدفمندتر توزیع شود.

دبیر مؤسسه مردم نهاد طلوع مهر و دوستی تصریح کرد: جشنواره اتفاق می تواند شرایطی را فراهم آورد تا سمن ها تصویری از وضع موجود خود و فاصله با وضع مطلوب را پیدا کنند. از دیگر ظرفیت های جشنواره اتفاق می توان به مواردی همچون افزایش امکان معرفی سمن‌های کم‌ صدا به سیاست گذاران و دسترسی به دست اندرکاران، افزایش امکان همسویی و همکاری مشترک و یا ادغام سمن‌ها، تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های رهبران سمن‌ها در خصوص اداره یک سمن اشاره کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز