خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره گردشگری استان:

سفرهای نوروزی به بوشهر فقط بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۵۳

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت : در نوروز ۱۴۰۰سفر به استان بوشهر بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، محمدحسین ارسطوزاده -امروز چهارشنبه- ۲۷ اسفند ۹۹ گفت: با توجه به اعلام شیوع موج بعد کرونا در کشور، سفر به این استان صرفا بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام می‌شود.

اوافزود: ما از آغاز بیماری کرونا در پی یک راهکار مناسب برای رونق گردشگری بودیم که با رویکرد سفرهای مسئولانه و هوشمند این زمینه فراهم شد و در حال حاضر نظارت‌های ما بر تاسیسات گردشگری استان به طور ۲۴ ساعتها بوده تا بتوانیم یک فضای ایمن و بهداشتی را برای هموطنانمان در واحد‌های اقامتی فراهم کنیم.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر ادامه داد: مردم برای اسکان فقط در اماکن و اقامتگاه های دارای مجوز و تحت نظر این اداره کل اقدام کنند چرا که با پایش ما در این رابطه مطلوب بوده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن رعایت شده است.


ارسطوزاده در پایان یادآور شد: هیچ گونه امکانات رفاهی در سواحل، پارک‌ها و مدارس برای گردشگران برنامه ریزی نشده و استان بوشهر آمادگی ارائه خدمات این‌چنینی در نوروز ۱۴۰۰را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز