خبرگزاری کار ایران

مرادیان خبر داد:

چهارشنبه پایان سال شیراز ۴۴ مصدوم بر جا گذاشت/ افزایش صد درصدی آمار مصدومان نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۳۸

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی شیراز، از مصدومیت ۴۴ نفر در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر محمدجواد مرادیان گفت: از ابتدای روز سه‌شنبه بیست و ششم اسفند تاکنون، ۴۴ مورد مصدومیت در استان در سامانه اورژانس ثبت شده است.

وی ادامه داد: از ۴۴ مصدوم چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۴۰ مصدومیت بر اثر مواد محترقه دست ساز بوده که به ۱۹ نفر از این تعداد آسیب چشمی رسیده و به یازده عابر پیاده نیز مصدومیت وارد شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه همچنین از مصدومیت ۲ نفر بر اثر سوختگی با بنزین و ۲ نفر بر اثر سوختگی با آتش خبر داد.

دکتر مرادیان با بیان اینکه آمار چهارشنبه امسال نسبت به سال گذشته در فارس، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: به بیشتر مصدومان آسیب‌ها و صدمات جدی وارد شده که در مراکز درمانی تحت درمان و مراقبت هستند.

وی بیان کرد: در روز گذشته یکی از خودرو‌های عبوری در جاده داریون، بر اثر پرتاب مواد محترقه دست ساز تعادل خود را از دست داد و واژگون شد که تمامی سرنشینان آن به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه گفت: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال در فارس، موردی از فوت بر اثر مواد محترقه و آتش زا گزارش نشده است.

دکتر مرادیان توصیه کرد: با توجه به ذرات گرد و غبار معلق در هوای استان، شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای مانند تنفسی و قلبی، برای امورات غیرضروری از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز