خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

مدیری که پاسخگو نباشد، عطایش را به لقایش ببخشد و از میز ریاست خداحافظی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۷۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: شاخص ترین ارزیابی مسئولان، مردم هستند زیرا مردم در ارزیابی، قضاوت و رفتار مسئولان اشتباه نمی‌کنند. هر مدیری اگر پاسخگو نباشد بهتر است عطایش را به لقایش ببخشد و از سیاست خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی بعد از حضور در سامانه سامد و پاسخگویی به مشکلات تماس گیرندگان و ارائه دستورات لازم، اظهار داشت: برای رفع مشکلات بیان شده از سوی مردم، از مدیران استان در خواست شد به طور جدی پیگیر رفع مسایل آنها بوده و گزارش های لازم را در این خصوص به استانداری ارایه کنند.

وی افزود: تردید نداریم که فلسفه وجود ادارات، خدمت رسانی مطلوب به مردم است مسئولان باید در کمال فروتنی پاسخگوی شهروندان باشند به نظرم شاخص ترین ارزیابی یک مسئول، مردم هستند زیرا مردم در ارزیابی، قضاوت و رفتار مسئولان اشتباه نمی‌کنند. هر مدیری اگر پاسخگو نباشد بهتر است عطایش را به لقایش ببخشد و از سیاست خداحافظی کند.

وی افزود: تمام مسئولان استانداری البرز در قالب برنامه برخط سامد به صورت مستقیم پاسخگوی مشکلات نیازها و خواسته‌های شهروندان هستند.

معاون استاندار تصریح کرد:  نباید تردید کرد اگر مسئولی عملکردش مورد رضایت مردم به ویژه توده مردم بود، قطعا مسئول موفقی است و اینکه صادقانه و بدون ریا مشکلات مردم را مشکلات خود بدانند و توجه داشته باشند که رستگاری آنان در دنیا و آخرت در گرو خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

فردی گفت: امام و مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به مردم عبادت است و این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود مسئولان باید قدر جایگاه خود را به عنوان پاسخگو مشکلات مردم بدانند. 

وضعیت معیشت شماری از افراد و مددجویان نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، مشکلات مربوط به اشتغال شماری از افراد بیکار، کمک های موردی برای رفع مشکلات درمانی تعدادی از افراد، مشکل مسیرهای ارتباطی  و تردد در ایام نوروز ، درخواست تسهیلات برای اجاره بها، درخواست امهال قسط تسهیلات واحد تولیدی، مشکل آب و برق و خدمات شهری از جمله مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با معاون استاندار در سامانه سامد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز