خبرگزاری کار ایران

طرح تفصیلی شهر بندرعباس در کمیسیون ماده ۵ استانداری به تصویب رسید؛

هدف؛ کمک به حل مشکلات و ارائه خدمات بهینه به شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۵۱

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح تفصیلی شهر بندرعباس بعد از گذشت مدت زیادی در کمیسیون ماده 5 استانداری هرمزگان مصوب شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسلام باوقار در نطق پیش از دستور دویست و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه استانداری، شهرداری، شورای شهر و مسکن وشهرسازی در به نتیجه رسیدن طرح تفصیلی شهر بندرعباس، بیان کرد: طرح تفصیلی شهر بندرعباس پس از گذشت 30 سال در این دوره از شورای شهر به سرانجام رسید، که تصویب این طرح به قانونمند کردن ساخت و سازها و حل مشکلات و ارائه خدمات بهینه و مطلوب تر به شهروندان است.

باوقار تصریح کرد: در سالیان اخیر، به خصوص در یک سال گذشته جلسات متعددی با حضور استاندار هرمزگان، معاونین وی، شهرداری بندرعباس، شورای شهر و مسکن و شهرسازی برگزار شد که اتفاق خوبی برای شهر بندرعباس رقم می خورد و این طرح نوید بخش و چشم انداز خوبی برای آینده شهر بندرعباس است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: ساماندهی و بهسازی بافت فرسوده  و قدیم با همراهی و مشارکت مردم یکی از ارکان طرح تفصیلی است، پس از ابلاغ این طرح امیدواریم در سال 1400 بسیاری از مشکلات ناشی از ساخت و سازها و همچنین مشکلات مردم در بافت‌های فرسوده نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز