خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛

شارژ «اصفهان کارت» در ازای تحویل پسماند خشک / 5 ایستگاه جدید بازیافت در آستانه سال جدید به شهر افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۲۲

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام نوروز در ازای دریافت پسماند خشک شهروندان، کارت های اعتباری آنها برای خرید از فروشگاه های کوثر شارژ می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رحیم محمدی 5 ایستگاه جدید بازیافت در آستانه نوروز و سال جدید به شهر اصفهان افزوده شد که بر این اساس تعداد ایستگاه های پسماند شهر اصفهان از 75 به 80 مورد افزایش یافت. 

وی با اشاره به اینکه اقلام بازیافتی و پسماند براساس اندازه و حجم، دسته بندی و بر همین مبنا جمع آوری می شود، گفت: شهروندان در این روزها که به نظافت منازل خود مشغول هستند، می توانند با تماس با سامانه 137 جمع آوری اقلام حجیم خود را به شهرداری بسپارند تا خودروهای ویژه به در منزل مراجعه و به صورت رایگان اقلام حجیم را جمع آوری کند.  

افزایش ساعت فعالیت ایستگاه های بازیافت تا 11 شب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان می توانند اقلام الکترونیکی دور ریختنی مانند اتو، موبایل و مانند آن را به ایستگاه های بازیافت تحویل دهند که با قیمت متداول بازار، اصفهان کارت آنها شارژ یا هدیه ای به آنها پرداخت خواهد شد.  

وی روش دیگر جمع آوری اقلام بازیافتی در این روزها را مراجعه خودروها براساس برنامه زمان بندی به در منازل عنوان و تصریح کرد: در روزهای پایانی سال، پسماند خشک علاوه بر این روش با تحویل به ایستگاه های بازیافت انجام می شود که شهروندان در ازای آن گل و کود ورمی کمپوست، دریافت می کنند.  

امکان خرید بیشتر از بازارهای کوثر با تحویل پسماند خشک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان افزود: خودروهای سازمان مدیریت پسماند در چهارشنبه سوری در سطح شهر تردد و اقلام قابل اشتعال را جمع آوری می کند اما از شهروندان درخواست داریم در صورت داشتن این نوع اقلام از قراردادن آنها در منازل خودداری کنند؛ در این شرایط با تماس شهروندان با سامانه 137، نیروهای شهرداری نسبت به جمع آوری اقدام خواهند کرد.

رحیمی همچنین از طرح سازمان مدیریت پسماند برای دریافت پسماند خشک در بازارهای روز کوثر خبر داد و گفت: به مناسبت ایام نوروز در ازای دریافت پسماند خشک شهروندان، کارت های اعتباری آنها برای خرید از فروشگاه های کوثر شارژ می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز