خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مردم از تجمع در چهارشنبه سوری بپرهیزند/ بخش سوانح و سوختگی بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش/ شناسایی 12 بیمار کرونای انگلیسی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۳۶

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مردم تقاضا داریم به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی و همچنین خطرات احتمالی سوختگی، از هرگونه تجمع در مراسمات چهارشنبه سوری بپرهیزند‌.

محمد‌هادی عباسی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان، که تاکنون تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی به ۱۲ نفر رسیده، از تمامی مردم استان تقاضا داریم از تجمع در مراسم چهارشنبه سوری بپرهیزند.

وی افزود: چرخش ویروس کرونای انگلیسی در استان به وضوح قابل رویت است و با توجه به قدرت بالای سرایت این ویروس ، انتظار داریم مردم سلامتی خود را در اولویت قرار داده و روزهای پایانی سال را به سلامت پشت سر بگذارند. 

عباسی عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات چهارشنبه سوری نه تنها سبب کاهش ابتلا به ویروس کرونا و به ویژه کرونای انگلیسی می شود، بلکه سلامت فیزیکی شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی سوختگی و سوانح را به همراه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بحث ظرفیت بیمارستان های استان مشکلی وجود ندارد اما با توجه به ماهیت این بیماری، اگر مردم در روزهای پایان سال و دید و بازدید های نوروز پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت نکنند در فاصله زمانی کمتر از 10 روز، وضعیت خوزستان را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود:در حال حاضر بخش سوانح و سوختگی بیمارستان های خاتم الانبیا (ص)،علی ابن ابیطالب(ع) در زاهدان ، بیمارستان های دانشگاهی و پایگاه های اورژانس در سطح استان در حالت آماده باش قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز