خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰میلیارد تومان/بزرگراه شهید سلیمانی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۶۲

استاندار فارس گفت: پروژه های راه و شهرسازی استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰میلیارد تومان با حضور وزیر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از  پروژه‌های عمرانی استان عنوان کرد: امروز میزبان وزیر راه و شهرسازی بودیم و پروژه های زیادی در نخستین روز ماه شعبان ازجمله چند آزادراه و بزرگراه و بخشی از کمربندی شمال غرب شیراز به طول ۱۴ کیلومتر افتتاح شد.

استاندار فارس گفت: جاده شیراز به صدرا به نام سردار سلیمانی به طول ۷ کیلومتر و با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح سالن ورزشی صدرا با مساحت ۲۲ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۲ هزار صندلی نیز خبرداد و گفت: عملیات اجرایی بزرگراه دیگری از صدرا به سمت تنگ قره پیری و شیراز با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۹ آغاز شد.

رحیمی اظهار داشت: ۵ کیلومتر مسیر جهرم به لار و ۷ کیلومتر پروژه قائمیه نورآباد و مصیری نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و پل سه راه راهدار به سمت بوشهر نیز به بهره برداری رسید.

استاندار فارس بیان کرد: مجموع اعتبار پروژه های سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان ۱۴۰۰میلیارد تومان است.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در صدرا عنوان کرد:  ۲۱ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در صدرا ساخته خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه آزاد راه شیراز - اصفهان  نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید،عنوان کرد:  بر اساس محاسبه قیمت روز این پروژه به تزریق ۴۵۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز