خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس فتای البرز:

با جرائم تبلیغات مجازی انتخاباتی، برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۵۶

سرپرست پلیس فتای البرز در ارتباط با تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی گفت: هیات های نظارتی انتخابات، موارد را بررسی می کنند و چنانچه موضوعی توسط مسئولان ذیربط به عنوان جرم، مطرح و یا توهین و اهانتی در خصوص نامزد انتخاباتی مطرح و توسط شاکی خصوصی به پلیس اعلام شود، برخورد خواهد شد.

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت و گو با ایلنا در ارتباط با نظارت پلیس بر تخلفات تبلیغات انتخاباتی، گفت: افرادی که به هر عنوان در فضای مجازی منجربه تخلف شوند و در این خصوص شکایتی به مراجع انتظامی پلیس فتا که متولی نظم و امنیت در فضای مجازی است، ارائه شود، قطعا مورد پیگیری و رسیدگی انتظامی قرار می گیرد.

وی افزود: با وجودی که رصد فضای مجازی به عنوان یکی از وظایف پلیس فتا، دنبال می شود اما چنانچه توهین و اهانتی در خصوص نامزد انتخاباتی مطرح و توسط شاکی خصوصی به پلیس اعلام شود، برخورد خواهد شد.

سرهنگ جلیلیان در ارتباط با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخاباتی گفت: هیات های نظارتی انتخابات، موارد را بررسی می کنند و چنانچه موضوعی توسط مسئولان ذیربط به عنوان جرم، اعلام شود توسط مراجع انتظامی، پیگیری خواهد شد.

سرپرست پلیس فتای البرز یادآور شد: رسیدگی تخلف انتخابات در حوزه مرجع انتظامی و قضایی نیست و توسط هیات نظارت مربوطه رسیدگی می شود اما چنانچه جرم صورت گیرد، با دخالت انتظامی و قانونی، برخورد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز