خبرگزاری کار ایران

هرمزگان ظرفیت بالایی در میزبانی از رویدادهای تجاری مرتبط با کشورهای اکو دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۹۰

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس گفت: هرمزگان ظرفیت بالایی در میزبانی از رویدادهای تجاری مرتبط با کشورهای اکو دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید شعبان در دیدار با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس طی ماه‌های اخیر ارتباطات قابل توجهی با اتاق های بازرگانی برخی کشورها برقرار کرده است،اظهار کرد: هرمزگان دارای پیشینه بالایی در امور تجاری و بازرگانی است از این روست که می توان با اعمال مدیریت صحیح و هدف گذاری لازم ظرفیت های موجود را بالفعل کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیتهای نمایندگی وزارت امور خارجه در هرمزگان یادآور شد: ما نیز به عنوان بخش دولتی در کنار فعالان اقتصادی و بازرگانی و در راس آنها اتاق بازرگانی بندرعباس بوده و خواهیم بود چرا که این مجموعه فعالیت‌های خوبی را در در ماه‌های اخیر آغاز و می‌تواند در آینده ثمرات خوبی را برای اقتصاد ملی در بر داشته باشد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به رایزنی های این نمایندگی و اتاق بازرگانی استان برای برگزاری نشست مشترک بین بخش های تجاری کشورهای عضو اکو و استان با هدف معرفی ظرفیت های تجاری تولیدی استان در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: بی شک برگزاری چنین رویدادهایی می تواند گام مهمی در توسعه امور اقتصادی و تجاری کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز