خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات شیراز خبر داد:

نام‌نویسی ۱۵۴ داوطلب جدید شورا در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۵۹

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی، در شیراز ۱۵۴ نفر نام نویسی کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا امیری گفت: ششمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در شیراز با نام‌نویسی ۱۵۴ داوطلب به پایان رسید که از این تعداد ۱۳۵ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند.

امیری با بیان اینکه تا پایان امروز ۳۹۳نفر در شیراز نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از کل ثبت‌نام شدگان، ۱۸۹ نفر حضوری و ۲۰۴ به صورت غیر حضوری نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۳۴۶ نفر مرد و ۴۷ نفر زن هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، جوان‌ترین داوطلب ثبت‌نام شده در این شهر ۲۵ سال و مسن‌ترین داوطلب ۶۶ سال سن دارند.

امیری با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان نهایی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز به تفکیک، گفت: ۳۲۷ نفر در حوزه انتخابیه شیراز، ۴۵ نفر در شهر صدرا، ۱۴ نفر در خان‌زنیان و ۷ نفر در داریون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی به سطح تحصیلات داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: ۲۹ داوطلب دارای تحصیلات دکتری، ۱۶۱ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۸۱ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی، ۱۳ نفر داوطلب دارای تحصیلات فوق دیپلم و ۹ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز