خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه:

اولین مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۲۱

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه گفت: اولین مصدومان چهارشنبه آخر سال استان بوشهر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه بستری شدند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، دکتر محمدجواد طاهری ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: امروز  پنج نوجوان ۱۶ تا۱۸ سال سن حین کار با مواد محترقه در محیطی بسته دچار سوختگی شدند.

وی افزود: این پنج نوجوان دچار سوختگی 30تا 40 درصد در ناحیه سر، گردن و دیگر اندام‌ها هستند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: حال عمومی این مصدومان خطرناک نیست و حادثه‌دیدگان جهت ادامه درمان به بخش بستری منتقل شده‌اند.

دکتر طاهری اظهار کرد: ممکن است موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در بدو امر برای مردم به خصوص گروه سنی نوجوانان و جوانان مهم نباشد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان در انجام این تفریح خطرناک مجبور هستند که  محدودیت‌هایی را محتمل شوند ولی می‌توان با نشان دادن اهمیت موضوع و اینکه حوادث تهدید کننده سلامت آنها است، آنها را آگاه کرد.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی گفت: در روزهای پایانی سال و به خصوص شب چهارشنبه سوری از آحاد مردم و هم استانی های عزیز خواهشمندم که در خانه بمانند و با این کار در شرایط حساس اپیدمی بیماری کرونا کمک کننده کادر بهداشت و درمان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز