خبرگزاری کار ایران

معاون انتظامی استان کرمانشاه خبر داد :

ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه پایان سال در تالارها و اماکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۱۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسمی تحت عنوان جشن چهارشنبه آخر سال در تالارها و اماکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: طی روزهای اخیر برخی از تالارها و باغ تالارها، کافی شاپ ها و مجموعه های تفریحی و گردشگری و ... اقدام به تبلیغ جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در فضای مجازی کرده اند. 

وی ادامه داد: شهروندان در جریان باشند برگزاری هرگونه جشنی تحت عنوان مراسم چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده است. 

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسی اتاق اصناف از عصر فردا (سه شنبه - 26 اسفند) نسبت به انجام بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی اقدام و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می کنند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین به خانواده ها و شهروندان توصیه کرد از حضور در چنین اماکنی پرهیز کنند چرا که این جشن ها غیرقانونی و با خاطیان برخورد می شود. 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا به شهروندان توصیه می شود جشن مراسم سنتی چهارشنبه اخر سال را به صورت محدود و کوچه محور برگزار کنند تا هم از شیوع این ویروس جلوگیری و هم مشکلی برایشان ایجاد نشود. 

سرهنگ آمویی در پایان گفت: پلیس برای امنیت مردم و آرامش خانواده ها در کنارشان حضور دارد و اجازه سوء استفاده به برخی فرصت طلبان نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز