خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

رکورد ثبت نام انتخابات شوراها در البرز شکست / ثبت نام هزار و یک داوطلب در استان البرز نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۱۱

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از نهایی‌شدن ثبت نام هزار و یک داوطلب در استان البرز در ششمین دوره انتخابات شوراها و در پایان روز ششم ثبت نام خبر داد و گفت: شمار داوطلبانی که به صورت قطعی ثبت نام کردند به ۳۷۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از البرز،  نورمحمد فردی درباره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها در استان البرز گفت: در پایان روز ششم ثبت نام هزار و یک نفر از دواطلبین در استان البرز نهایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۸۶۵ نفر معادل ۸۶ درصد آقایان و ۱۳۶ نفر معادل ۱۴ درصد بانوان بودند.

وی افزود: داوطلبان ثبت نام انتخابات شورای شهر در مجموع ۴۶ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۴ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام کردند.

معاون استاندارد تصریح کرد: با توجه به اینکه ثبت نام شورای شهر از ۲۰ اسفند ماه شروع و تا فردا ۱۸ عصر مهلت برای ثبت نام وجود دارد از کلیه جوانان، بانوان، متخصصان و دانشگاهیانی که تمایل دارند در آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام کنند.

معاون استاندار گفت: در هر صورت در این مدت ۶ روز افرادی که ثبت نام کرده اند از نظر تحصیلات ۳۴ نفر دکترا،  ۳۲۵ نفر فوق لیسانس،  ۵۹۴ نفر لیسانس،  ۲۴ نفر فوق دیپلم، هفت نفر دیپلم، ۲ نفر زیر دیپلم و ۱۵ نفر سطح یک حوزوی ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان تصریح کرد: بعد از پایان ثبت نام بررسی صلاحیت داوطلبان با اجرای مقررات توسط هیات اجرایی در مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نتیجه به افراد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز