خبرگزاری کار ایران

وزارت بهداشت اعلام کرد:

آخرین رنگ‌بندی کرونایی خراسان‌رضوی / مشهد و ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۴۳

وضعیت مشهد بر اساس آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی وزارت بهداشت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروزی ممنوع است، اما سفر به شهر‌های زرد بلامانع است، ولی پرهیز از سفر نکردن تاکید ستاد ملی کرونا به مردم و مسافران است.

دکتر مهدی قلیان افزود: بر اساس آخرین رنگ بندی نرم افزار ماسک که در هشتم اسفند ماه اعلام شده است در حال حاضر ۱۵ شهرستان خراسان رضوی از جمله مشهد در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان این استان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی گفت: اگرچه وضعیت مشهد و خراسان رضوی در هفته‌های اخیر به لحاظ بروز کرونا در وضعیت تثبیت است، اما عادی‌انگاری کرونا، ازدحام و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خطر شیوع موج چهارم این بیماری را به دنبال دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد بستری شدگان جدید روزانه در خراسان رضوی ۱۲۲ نفر، کل بستری شدگان ۴۷۶ نفر و تعداد بستری‌شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان ۱۴۱ نفر گزارش شده است.

قلیان گفت: تاکنون ۴۱ نفر مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خراسان رضوی شناسایی شده‌اند که ۲ نفر از آنان فوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز