خبرگزاری کار ایران

با معرفی برگزیدگان؛

دومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی به کار خود پایان داد / سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان مرکزی شایسته تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۶۹

دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مرکزی با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این آیین پس از قرائت بیانیه هیئت داوران جشنواره از برگزیدگان این جشنواره در 2 بخش رسانه و عکس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دوره از جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مرکزی، 450 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 250 اثر در بخش رسانه و 200 اثر نیز در بخش عکس شرکت داشتند.

در بخش رسانه، بر اساس داوری های انجام شده از سوی هیئت داوران، نفرات برگزیده اول، دوم و سوم در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در موضوعات مختلف ارزشیابی شده همچون تازگی، متفاوت بودن، مسائل استان، کیفیت محتوا، پرسش های موشکافانه و آشنایی نویسنده با موضوع، از سوی هیئت داوران، برگزیدگان شایسته تقدیر معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

در بخش عکس نیز در موضوع گزارش تصویری مجموعه عکس از نفرات اول تا سوم تقدیر شد و در و موضوع تصویر تک عکس نیز نفرات اول تا سوم معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مرکزی، شایسته سلامی سرپرست خبرگزاری ایلنا استان مرکزی عنوان شایسته تقدیر را در حوزه تازگی از سوی هیئت داوران کسب گرد و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین  عکاس ایلنای استان مرکزی نیز در موضوع گزارش تصویری مجموعه عکس حائز رتبه دوم و در موضوع تصویر تک عکس رتبه سوم را به دست آورد.

در این جشنواره و در بخش رسانه، آذر اسفندیاری از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست را کسب کرد، ریحانه جلالی از خبرگزاری فارس حائز رتبه دوم شد و زهرا نصیری فیجانی از نشریه نامه امیر مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در موضوعات مختلف ارزشیابی شده از سوی هیئت داوران جشنواره، در موضوع تازگی، شایسته سلامی از خبرگزاری ایلنا و مریم روشن از خبرگزاری ایکنا؛ در موضوع متفاوت بودن، سمیه بصیرت از نشریه نامه اراک؛ در موضوع مسائل استان، زهره صادقی از روزنامه عطریاس و معصومه صفری از خبرگزاری ایرنا، در موضوع کیفیت محتوا، شهرام شیرکوند از روزنامه گسترش صمت و مبین جلیلی از خبرگزاری تسنیم؛ در موضوع پرسشهای موشکافانه، مهدی هفته کزازی از نشریه قلم نفیس؛ در موضوع آشنایی نویسنده با موضوع نسرین رضایی از روزنامه گسترش صمت؛ شایسته تقدیر شدند و از آنها قدردانی شد.

همچنین در بخش رسانه این جشنواره از محسن رضایی به عنوان خبرنگار فعال استان در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت، از روزنامه وقایع استان به مدیرمسئولی نیره یوسفی راد به خاطر فعالیت در حوزه آسیبهای اجتماعی و از فعالیت حمیدرضا بوجاریان به خاطر توجه به مسائل استانی و نشر آن در روزنامه همشهری تقدیر شد.

در این جشنواره و در بخش عکس، در موضوع گزارش تصویری مجموعه عکس محمد اسدی از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست را کسب کرد، عادل عزیزی از خبرگزاری ایلنا حائز رتبه دوم شد، پریسا بهزادی از خبرگزاری ایسنا و علی کریمی از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین سمیه آهنگرانی فراهانی از خبرگزاری فارس نیز در بخش مجموعه عکس از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شد. در موضوع تصویر تک عکس نیز محمد اسدی از خبرگزاری ایسنا حائز رتبه نخست شد، حسین خدیمی از خبرگزاری بسیج رتبه دوم را به دست آورد و عادل عزیزی از خبرگزاری ایلنا مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در حاشیه این جشنواره عادل عزیزی، محمد اسدی، علی کریمی، پریسا بهزادی، مهران ساکی، محسن ملک حسینی، سمیه آهنگرانی و حسین خدیمی، به عنوان عکاسان خبری فعال استان مرکزی که در به تصویر کشیدن شرایط کرونایی استان و تلاش کادر درمان در بیمارستان ها تلاش و کوشش داشتند، از سوی استاندار مرکزی مورد تقدیر گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز