خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسدآباد:

اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۵۱

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: امکان هیچ گونه مسافرپذیری در اسدآباد وجود نداشته و در صورت مشاهده برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از همدان سعید کتابی دوشنبه ۲۵ اسفندماه در ستاد مدیریت و پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در شرایط آبی با وضعیتی کاملاً شکننده قرار دارد و در این شرایط طرح هوشمند در رنگ بندی آبی برای شهرستان همچنان در حال اعمال بوده و تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان ضرورت دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه پایان سال و حضور مردم در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال افزود: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمعات در پنجشنبه و جمعه آخر سال آرامستان شهر اسدآباد مسدود بوده و دارای محدودیت است.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین خاطرنشان کرد: چاپ هر گونه اعلامیه نوعید و اشاره به زمان و مکان در اعلامیه ممنوعیت دارد و به طور قطع با چاپخانه داران شهرستان در این رابطه برخورد می شود.

وی با تأکید بر کنترل و نظارت ستاد صیانت حقوق شهروندی از وضعیت سالم بودن دستگاه های خودپرداز(ATM) سطح شهر یادآور شد: هر تاکسی تنها اجازه سوار کردن دو مسافر در عقب خودرو را دارد و با موارد تخطی از این مصوبه در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

کتابی با اشاره به عرضه مرغ در شهرستان نیز مطرح کرد: در راستای عرضه مرغ لازم است نقاط توزیع و عرضه کننده مرغ در شهرستان افزایش یافته و در نقاط شلوغ شهر نباشد چراکه این امر موجبات سوق دادن مردم به سمت تجمع را ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در وضعیت شرایط آبی شهرستان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ به بعد وجود دارد، اضافه کرد: اصناف شهرستان نیز باید فعالیت خود را به ویژه در فروشگاه های بزرگ براساس آن هماهنگ کند.

ممنوعیت ورود خودروها با پلاک مرتبط به شهرهای قرمز و نارنجی به شهر اسدآباد و نیز ممنوعیت خروج خودروها با پلاک های بومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، تعطیلی گیم نت ها، تداوم کمک های مؤمنانه و ورود جدی شهرداری در بحث سدمعبر بازار شب عید از دیگر مواردی بود که فرماندار به آن اشاره کرد و گفت: انتظار است پلیس راهور در رابطه با ورود خودروهای با پلاک شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی به شهرستان اعمال قانون را با شدت و حدت دوچندان انجام داده و حتی اگر نیاز بود به پارکینگ هدایت شوند.

کتابی در پایان در رابطه با صدور برگ تردد خودرو نیز اظهار کرد: فرمانداری شهرستان اسدآباد فقط می تواند برای خودروهایی که متعلق به شهرستان است برگه تردد صادر کند و صدور برگ تردد تنها برای  خودروهای با پلاک اسدآباد مقدور است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز