خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

ثبت‌نام ۳۴۵ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر همدان/ سرکان شهر بدون نامزد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۱۹

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت نام ۳۴۵ داوطلب شوراهای شهر در سطح استان همدان تا پایان روز یک‌شنبه ۲۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان ابوالقاسم الماسی امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان روز یک‌شنبه، ۳۴۵ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر استان ثبت‌نام کردند که در این بین بیشترین ثبت‌نام با ۱۲۲ نفر مربوط به شهر همدان بوده و در شهر سرکان هم هیچ کس داوطلب حضور در انتخابات نشده ‌است.

وی با بیان اینکه از بین ثبت‌نام کنندگان ۱۳ نفر مدرک تحصیلی دیپلم، ۲۱ نفر کاردانی، ۱۹۲ نفر کارشناسی، ۱۰۹ نفر کارشناسی ارشد، هفت نفر دکتری و سه نفر تحصیلات حوزوی دارند، مطرح کرد: دو نفر از ثبت‌نام کنندگان بالای ۶۵ سال سن دارند و ۸۵ نفر نیز بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام تا روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ است و افرادی که تمایل به حضور در انتخالات شوراهای شهر دارند، هر چه سریع تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در رابطه با روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات، توضیح داد: پس از پایان ثبت‌نام، به مدت ۱۰ روز استعلامات لازم از مراجع چهارگانه اداره‌ اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال انجام می‌شود و پس از آن نیز هیئت اجرایی به مدت ۱۴ روز موضوع تأیید صلاحیت این افراد را بررسی می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و این مسئله در فرمانداری‌ها و دادگستری‌ها بررسی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز