خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ کرمانشاه؛

دو پارک بانوان در بلوار طاق‌بستان ساخته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۶۵

شهردار منطقه ۵ کرمانشاه گفت :دو پارک بانوان در بلوار طاق بستان ساخته خواهد شد که یکی از آنها در فضای عمومی است و پارک بانوان دیگر کاملا اختصاصی و دارای محوطه دیوار کشی است .

بهمن سوری شهردار منطقه ۵ در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از عملکرد رضایت بخش این شهرداری در سال گذشته خبر داد  و افزود : از زمانی که سعید طلوعی بعنوان شهردار کرمانشاه فعالیت خود را شروع کردند.

 برنامه ها و کیفیت اجرای توسعه شهری شهر کرمانشاه رونق گرفت و در حال حاضر سرعت کارها قابل مقایسه با تهران است.

وی تصریح کرد : در حال حاضر حجم و کیفیت اجرای پروژه‌ها در برخی موارد حتی از تهران هم بهتر پیش می رود که نمونه آن را در بلوار طاق‌بستان به خوبی می‌توان مشاهد کرد .

سوری افزود : در سال ۵ در آیتم توسعه جداول و معابر حدود ۵ کیلومتر جدول گزاری  در سطح منطقه ۵ شهرداری داشته ایم و امسال هم بواسطه حمایت و پشتیبانی شهردار کرمانشاه در بحث وردی شرقی شهر و بلوار هوانیروز در تمامی اضلاع جدول گزاری کامل صورت گرفته است و متناسب با حوزه محیطی آن منطقه درختکاری هم در ضلع شمالی انجام گرفته است.

شهردار منطقه 5 کرمانشاه بلوار طاق‌بستان را یکی از جاذبه های منحصر به فرد شهر دانست و گفت : با توجه به زیبایی های این بلوار پیاده روی به طول ۴کیلومتر و عرض ۶/۳ متر برای دوچرخه سواری در نظر گرفته ایم و در ورودی شهرک فرهنگیان هم زمین چمن مصنوعی را به بهره برداری رسانده ایم.

سوری تاکید کرد در راستای توجه ویژه به بانوان گرانقدر شهرمان پروژه پارک بانوان را نیز در دستور کار داریم که پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است که تمام تلاشمان این است که این پارک و یک پارک بانوان دیگر را در حاشیه بلوار طاق‌بستان هر چه سریع‌تر بهره برداری برسانیم .

وی بیان کرد : دو پارک بانوان در بلوار طاقبستان ساخته خواهد شد که یکی از آنها  در فضای عمومی است و بانوان گرامی با رعایت شئونات اسلامی ورزش می کنند و پارک بانوان دیگر کاملا اختصاصی و دارای محوطه دیوار کشی است .

 سوری در ادامه با اشاره به بحث مبلمان شهری افزود : در بلوار طاق‌بستان از جدیدترین مبلمان شهری که در شهرهای بزرگ استفاده می شود ، استفاده کرده ایم  و حدود 1600 اصله درخت سرو شیراز و کاشت درختچه به طول بلوار طاق‌بستان را نیز انجام داده ایم .

سوری بیان کرد : در بحث آسفالت و زیرسازی معابر و کوچه های سطح منطقه پنج حدود ۸ هزار تن آسفالت استفاده کرده ایم که هدف اصلی ما کار در مناطق حاشیه ای و بحث توانمند سازی این مناطق بوده است . 

 وی افزود : به عنوان نمونه در شهرک دانش زیرسازی و آسفالت همه معابر انجام گرفته است و فقط مقدار کمی از آن باقی مانده است که پروژه آسفالت معابر باقیمانده هم بزودی انجام خواهد گرفت.

سوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات ارائه شده در بحث هدایت آبهای سطحی  گفت:بیش از ۸ کیلومتر کانال کشی و لوله گذاری در سطح منطقه ۵ انجام شده است و همین امر باعث شده است در زمینه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم .

شهردار منطقه۵ ، احداث پل شهرک تکاور بر روی رودخانه فصلی تنگ کنشت را یکی دیگر از اقدامات این شهرداری عنوان کرد و افزود  با احداث این پل بن بست موجود در شمال غرب به شمال شرق کرمانشاه باز شد و شهرکهای دانش و ظفر به  جاده قدیم و مناطق شمالی شهر متصل شدند  هر چند این امر وظیفه شهرداری نبود ولی با تاکیدات شهردار محترم  کرمانشاه این اقدام ارزنده صورت گرفت . 

شهردار منطقه ۵ نصب المانهای جدید را یکی دیگر از خدمات شهرداری منطقه پنج در بحث زیباسازی شهر دانست و تاکید کرد : در این زمینه هم المان‌های متنوعی با توجه به محیط های اطراف جایگزاری شده است که به زیباسازی سطح این محلات کمک شایانی کرده است .

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز