خبرگزاری کار ایران

سرپرست ستاد انتخابات استان خبر داد:

روند ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی شدت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۳۴

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در حالی۲۷۷ نفر برای عضویت در ششمین دوره شوراهای شهر در این استان نام نویسی کردند که این رقم از روز نخست تا یکشنبه به ترتیب ۵۳، ۶۵، ۵۱ و ۱۷۴ نفر بود که نشان از شدت گرفتن و افزایش ثبت نام‌ها برای حضور در این کارزار سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد علی نبی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به این روند ثبت نام، از نخبگان و افراد تاثیرگذار در جامعه دعوت می‌کنیم در  انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خراسان رضوی ثبت نام کنند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در حالی که در روزهای نخست، بانوان حدود پنج درصد مجموع ثبت نام کنندگان قطعی در استان را تشکیل می‌دانند با گذشت پنج روز این نسبت به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی روند ثبت نام‌ها در برخی مناطق را نامناسب دانست و گفت: روز گذشته همچون چهار روز قبل از آن داوطلبی برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر در شهرستان کوهسرخ اقدام نکرده بود و در شهرستانهای خلیل آباد، جغتای، بجستان، بردسکن، صالح آباد و سرخس نیز کمتر از پنج داوطلب ثبت نام قطعی کرده‌اند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز