خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش آلودگی هوا در اغلب شهرهای صنعتی/ بارش پراکنده باران در اکثر استان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۲۳

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوای استان کشور را تشریح کرد و از افزایش آلاینده ها و آلودگی هوا در اغلب شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز و فردا بویژه برای اوایل امروز در بیشتر شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌ها را خواهیم داشت. امروز بعدظهر و شب در برخی نقاط کشور از جمله شمال غرب، دامنه‌های البرز و ارتفاعات البرز بارش پراکنده را داریم. فردا شمال غرب و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، جنوب غرب و ارتفاعات بارش‌های پراکنده را پیش بینی می‌کنیم.

گودرزی گفت: چهارشنبه در قسمت‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد و احتمال اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف باشد دور از انتظار نیست. برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در جنوب غرب کشور شدت وزش باد افزایش خواهد داشت که سبب خیزش گردوخاک در این مناطق خواهد شد. روزهای چهارشنبه، پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای روز‌های آینده افزایش قابل توجه دما را خواهیم داشت، که امکان ذوب برف به خصوص برای روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه را پیش بینی می کنیم و همچنین احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و احتمال سقوط بهمن را در ارتفاعات شمال غرب و رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی را در پی خواهیم داشت. تا اواخر هفته افزایش دما و همچنین سواحل دریای خزر و شمال شرق بطور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش دما خواهند داشت.

این کارشناس افزود: تهران هم امروز نیمه ابری در برخی نقاط همراه با غبار محلی به خصوص در قسمت‌های پر تردد را دارد. امشب برای ارتفاعات تهران احتمال بارش باران را پیش بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز